A1 P6 in MeMOriEs~


tym kuliah..

ada yg kononnya fokus
ada gk yg tdoq
ada yg men msj (cm trasa jer),huhu



lepas kuliah..

kgkdg ada je assignment or tutorial
kepakaran mengCOPY amatlah diperlukan di saat2 akhir



selang seminggu..

derek ada kuiz je
b4 msuk wat kuiz
mcm pelarian dh jadiknya




10 minutes b4 quiz started..


ada yg study
ada yg gila camera
ada jgk yg brcakap dgn dinding,haha
(focus pd yg blkg)





AND yg paling best..

apabila ari jumaat menjelma
km suma jd sama
(pantun 2 kerat)

*aku kn bakal cikgu bm*

purple
green
pink/red/maroon
etc.


.......................

~memoRies~

........................



mlm last GG..

tym study suma mcm skema jek
TP
bila nmpk je camera....


wee..sorg laki pasang 4, ckup kuota..

apa itu kuota??
tnya puan mazidah kpd km..
kuota adalah suatu had yg telah ditetapkan untuk membawa msuk produk luar ke dlm sesebuah negara~~

best frens to the power of 1000

two best scandal of A1 P6 :


1ST :-


GOES TO MIERA & SYAFFIQ



2ND :-

GOES TO HAN & TEE



hek2..



(mati aku pasni)

jgn mrh weyh, sesaja nk wat gosip dlm blog, kekeke


~amaran : ini adalah gosip semata2, dilarang meniru aksi gosip ini~



akibat terlalu xcited dgn lens camera
berpuloh-puloh (bkn setakat puloh myb bermillion-millonare) gmba telah di ambil..




4 jejaka tampan (xla sgt tp ni je yg trmampu,haha) A1 P6



aku ngn ah han..


status : single

description :


seorang yg gila2..


asal nmpk aku ja nyanyi lagu KMPP
~kmpp tetap gemilang
~kmpp cemerlang
~lalala


sgt bijak + pndai + genius + cerdik + pintar + dan yg sma waktu dgnnya..

aku ngn usop..


status : single KOT

description :

seorang yg pendiam + pemalu (ye ke?)

mybe yes, haha

tp skali dia ckp yg xlawak pon jd lawak



plg best tym dia nk wat presentation, haha (hanya km yg mengerti)






aku ngn syaffiq..


status : mybe 1/4 single, lg 3/4 tah laa



description :



our KP (monitor laa)


classmate yg plg aku 'sayang'


bz je manjang
as a KP quite ok la (ek?)


haha..

slalu try nk ckp penang but fail, kuang3




aku ngn afdhal..

status : in a relationship but not wif me r,haha



description :



nma yg plg pnjang dlm kls
pndai gk main gitar

agak disenangi dlm kls


apa yg dia ckp 55% ble cya.. ex : duit elaun (rynn je memahami slain aku)




soalan2 yg mungkin akan ditnya:


1. knpa hanya ada gmbar aku ngn budak2 laki shja??
jwpn: sb budak pmpn bnyk sgt dlm kls aku

2. description untuk budak pmpn ??
jwpn: jap lg kat bwh ni aku wat



3. knpa menulis dan bergosip sesuka ati ??
jwpn: sb ni blog aku..kuang3



ha tuk gurl kls aku lak...


tee : assistant monitor yg bek + terer ckp mlyu + cute



mira : cun + sgt pendiam tym mula2 knl



ein : sgt bz as timb GG + caring & responsible



hanis : ayu + cute + JPP + suma yg baik2 la



hanim : satu2nya fasi maths mlayu + agak pndiam + xde nk gosip2 org, haha



shan : cute giler + aku ske pp dia, huhu



ooi : tersangat la diam + fasi math aku + tersgt la bijak



nida : cute + mnja ngn membe2 + confiuskn org ngn muka dia, haha



ainu : lembut & baik + thanx 4 da mug, aku trharu~~



hasimah : budak mache yg aku sk kacau + rapat giler ngn radiah + tulisan yg tiada tndingan



radiah : lembut + suka snyum + rapat giler ngn simah



eqah : gila2 tetambah tgh2 mlm + idop macha + 1 of my best fren + hepi je manjang

rynn & pa-in : there is no word in ths world 2 describe both of u~ + korg 2 pnya gelak xkn jmpk dh kat tmpat len, haha + truskn keROCKkan & keAYUan ampa..






A1 P6 vs A1P4
reff : megat
smpat lg~~

13/19 budak kls aku..




~ dedicated to A1P6 09/10~

No comments:

Post a Comment