buBye..

shari b4 aku kua meninggalkan kmpp ritu

aku telah memintak bantuan ibuku yg disayangi tuk buat makan2 skit..

TQ muMMy~~


tercipta la kenangan terakhir aku kat cni..

gadis2 ayu tgh bancuh air (aku tgk je),hehe

afdhal men gitar (tuk aku)

kengkawan yg rockz~~

mcm besa la pape wat msti tgkp gmba, haha
sesi brgmbar wat awl cz KP ada match tenis ptg tuh

En Nizam yg sememangnya best dr dlu..


tidak ku sangka...
upanya diorg telah mem-plan surprise tuk aku

APAKAH SURPRISE ITU??

haa..
depa tonyoh serbuk prada kat aku
(yg silau-silau tuh)

ADAKAH INI SiMBOL UNTUK CIK SILAU??

ohh..tidak!!tidak!!

ini hanyalah idea gelong dr rynn n pa-in

nex tym aku bls k, tunggu la ampa

projek dilancarkan sesudah km setel tgkp gmba
membe2 kls aku mnyerbu lalu men-calit-kan benda alah tu kat muka aku yg suci tuh, huhu
kureng gilaaaaa...



lihat la muka yg bersilau


sesi mkn n tgkp gmba dah abes
tibala sesi yg d nanti2kan oleh suma
sesi nangeh2 skit..

FAKTA : aku sdey ngn kwn aku 4 org ni ja weyh, huhu


melangkah pulang ke condo dgn seribu kenangan~~~

~agak skema post aku rsanya~

No comments:

Post a Comment