Penang >> Perlis

huhuhu..

maktab n matrik adalah 2 bnda yg berbeza

waa..mmg sgt beza..

no more shopping~~

xde dah nk bli bnyk2 cmni~~


xde bju dh~~

no more padini~~

no more SALES~~

no more shoes & heels~~


no more makanan yg sdap2..



feveret aku~~

thanx to alia cz pkenalkn aku bnda ni, haha

no more KFC wif them~~

& aktiviti hujung mggu yg paling di rindui..

stock mknan stiap ujung mggu~~

pas mkn km tido~~

no more TASEK..

syafiq & pian~~

akhirnya...

haha..

burma a.k.a amar~~

membe2 praktikum len yg aku rapat~~

aniq&zuhairi merangkap membe kuliah aku yg best~~

best of all..rumate yg sekepala+segila+seotai+&se yg sma waktu dgnnya~~


waa...plg sdey xde lg lepak smpai kul 1 pg~~

*to anip: xleh lepak ngn diorang kita lepak 2 la nt*

merindui buku-buku matrik aku~~(kononnya)

tmpat aku slalu beradu+berangan+study(uwekk)+menyembang+dll


<< KELUAR that way

pmndangan dr bilik tutorial 3rd floor~~

keta aku yg plg bnyk brjasa n yg paling pnting dia xpnh bg mslh kat aku

apa yg penting??

kereta
..

..................



rumate aku : DR. ALIA AFNAN BT TN. HJ. NASIR

rumate aku : MRS. ANIS FARHANAH BT ROMLI


ada lg 1 rumate aku : MRS. RUBIAH an accountant to be~~

No comments:

Post a Comment