BUDAK KISAS di UIA ditimpa malang

haha..

special post kali ni..

hari yang malang tuk budak2 kisas kat UIA PJ..



Mat Yan : hoi
Mat Yan : blek ka

nur syafiza : yup
nur syafiza : hehe
nur syafiza : cuti smpai senin
nur syafiza : aku blk pon sb xbpa sehat

Mat Yan : perh
Mat Yan : baru masok ja
Mat Yan : hoho
Mat Yan : mc ka

nur syafiza : xla
nur syafiza : mmg cuti smpai senin
nur syafiza : israk mkrj
nur syafiza : km kna orentasi gila2
nur syafiza : benci mktb sesgt
nur syafiza : ssgt la bnci

Mat Yan : OWh
Mat Yan : hua3
Mat Yan : patah blek la

nur syafiza : xleh dh

Mat Yan : ooowhh
Mat Yan : jumpak anip la ek

nur syafiza : xsmpat jmpk dia
nur syafiza : huhu
nur syafiza : dia cm bz ja
nur syafiza : dia blk esk
nur syafiza : hg xblk?

Mat Yan : huh
Mat Yan : aku balek sok
Mat Yan : arini malang gla aku wei

nur syafiza : awat?
nur syafiza : haha

Mat Yan : aku xley amek exam komp

nur syafiza : awat?

Mat Yan : lambat 30minit
Mat Yan : siot ahh

nur syafiza : aiyoo
nur syafiza : awat lmbt

Mat Yan : ilang 30markah aku
Mat Yan : haha
Mat Yan : tu la
Mat Yan : aku dengaq orang kata kol 3
Mat Yan : skali stat kui 2
Mat Yan : aduss
Mat Yan : kecewa aku

nur syafiza : sian gila
nur syafiza : huhu
nur syafiza : post la dlm blog
nur syafiza : haha

Mat Yan : haha
Mat Yan : xmau2

nur syafiza : sian hg weyh
nur syafiza : aku simpati

Mat Yan : jatuh maruah aku
Mat Yan : ahhahhahaha

nur syafiza : xpa2 nt aku tolong post bg pihak hg
nur syafiza : haha

Mat Yan : weh
Mat Yan : jangan
Mat Yan : haha
Mat Yan : post p la

nur syafiza : aku duk cita sal mktb aku nih

Mat Yan : ada gak topik kan

nur syafiza : haha
nur syafiza : jap nk tmbh cita hg
nur syafiza : haha
nur syafiza : sian gila
nur syafiza : awai2 dh nmpk cm otai
nur syafiza : haha
nur syafiza : sian hg
nur syafiza : haha
nur syafiza : lawak2

Mat Yan : ahh
Mat Yan : mampos ah
Mat Yan : tau x
Mat Yan : tadi pulun gla lecturer tu soh aku amek mc
Mat Yan : kat hospital kerajaan
Mat Yan : aku p la jalan kaki
Mat Yan : 3km gak la
Mat Yan : skali
Mat Yan : TUTUP!
Mat Yan : perh

nur syafiza : haha
nur syafiza : sian nya
nur syafiza : wei
nur syafiza : xley watpe dh ke tuk amik exm tu

Mat Yan : ada
Mat Yan : mc

nur syafiza : aku ksian gk kat hg

Mat Yan : dengan wat rayuan
Mat Yan : tapi aku malas ah

nur syafiza : wat la ryuan
nur syafiza : hg ni

Mat Yan : biaq p la hancoq

nur syafiza : huhu

Mat Yan : 30markagh

nur syafiza : xpa2 ada lg 70
nur syafiza : haha

Mat Yan : tu la pasal
Mat Yan : tnsen siot
Mat Yan : hhahah
Mat Yan : cita x abes g
Mat Yan : aku demam ari ni
Mat Yan : pas aku kecewa
Mat Yan : hospital tutup
Mat Yan : aku p nek teksi lak
Mat Yan :soh dia bawak aku p klinik swasta
Mat Yan : paling dekat

nur syafiza : pastu?

Mat Yan : pastu....
Mat Yan : dia bwak la aku
Mat Yan : smpai satu klinik ni
Mat Yan : punya semangat dia kata
Mat Yan : klinik ni baguih la
Mat Yan : apa
Mat Yan : dia tinggai aku
Mat Yan : kat situ
Mat Yan : pastu
Mat Yan : aku p la dekat pintu
Mat Yan : CLOSED!!
Mat Yan : babI

nur syafiza : weyh
nur syafiza : siannya
nur syafiza : awat malang sgt
nur syafiza : sian2
nur syafiza : pastu jd pa wei?

Mat Yan : fuh
Mat Yan : pastu
Mat Yan : aku amek teksi lagi la
Mat Yan : balek uia

nur syafiza : awat xp klinik len

Mat Yan : maleh aku\
Mat Yan : xlarat
Mat Yan : da la aku demam
Mat Yan : jalan kaki lagi
Mat Yan : p tunggu teksi
Mat Yan : pa lagi
Mat Yan : perh

nur syafiza : sian hg
nur syafiza : huhu
nur syafiza : malang gila
nur syafiza : mmg malang la
nur syafiza : haha
nur syafiza : lec hg tau x cita sdey hg ni?

Mat Yan : tak
Mat Yan : ahh
Mat Yan : jd musuh ketat aku la dia
Mat Yan : ....
Mat Yan : pasni
Mat Yan : aahhahaha

nur syafiza : dia bkn bek ke
nur syafiza : suh hg p amik mc

Mat Yan : mmg la
Mat Yan : tutup arini

nur syafiza : haha

Mat Yan : lecturer satu g tu
Mat Yan : yg head
Mat Yan : pala butoh
Mat Yan : hahahaha

nur syafiza : aiyoo
nur syafiza : mncarut
nur syafiza : huhu
nur syafiza : wei2
nur syafiza : npa suma tutup rini?

Mat Yan : tu ah

nur syafiza : cuti apa?

Mat Yan : klinik swasta tu bukak arini
Mat Yan : tp smpai kol 12 ja
Mat Yan : siot

nur syafiza : sian hg wei

Mat Yan : last2 aku p shopping ngan depa nih
Mat Yan : hahaha
Mat Yan : balek2
Mat Yan : nafis kena sound ngan pak guard

nur syafiza : ahaha
nur syafiza : awat lak
nur syafiza : adeh

Mat Yan : pkai round neck ngan selipar
Mat Yan : babi gla p.guard tu

nur syafiza : haha

Mat Yan : wat skema pa

nur syafiza : pastu kna pe?
nur syafiza : uia di timpa malang rini

Mat Yan : huhuh
Mat Yan : aku la paling malang

nur syafiza : haha
nur syafiza : mmg2
nur syafiza : aku nk wat tjuk budak kisas di uia ditimpa malang..kat post aku
nur syafiza : haha
nur syafiza : ok ak?

Mat Yan : ok2
Mat Yan : hahah

nur syafiza : sian2
nur syafiza : apa dosa hg wat smlm??
nur syafiza : balasan dia dpt rini la

Mat Yan : aduh
Mat Yan : hahah
Mat Yan : psal smalam aku bincang2 msa kuiz komp kot
Mat Yan : muhahahahah

nur syafiza : haha
nur syafiza : patot la
nur syafiza : mmg patot pon
nur syafiza : haha

Mat Yan : weh
Mat Yan : jgan
Mat Yan : bkan aku ja
Mat Yan : satu klas la'

nur syafiza : ooo ye ek
nur syafiza : tp dh lggr praturan
nur syafiza : haha
nur syafiza : hg otai dpt blsan dlu la
nur syafiza : haha

Mat Yan : huaaaaaaaaaaa'

nur syafiza : kira ok la ilang 30 ja
nur syafiza : klu 100 cne
nur syafiza : lg malang

Mat Yan : hahah
Mat Yan : tu yg aku xkisah sgat


cmtu la skit2 aku smpt smbang ngn yan, haha

sian gila

ari yg sangat malang...kakaka..

No comments:

Post a Comment