Maktab - Nk Kuar Umah

arini saya telah mula menjadi seorang budak yang baik...duduk umh je rini, lgsung xkua p mna
warghhh...tension tol duk umh,xdak pe yg leh buat..boring tahap infinity dh neyh..
1 ari rini saya ngadap PC aje..

check maktab n saya dpt.. ~awat la p dapat tah~

dh la kos yg dpt xbpa best..huhu..
srius nih ckp saya mmg xnk jadi ckgu..
wat semak otak je ngaja org nih..
tp bkn nk perlekeh ckgu r..jgn slh phm lak..
saya cuma malas nk ngaja org

smpai ke mlm pon saya still pk lg nk p yg mna
dah la interview mggu dpn 29 aribulan
membe2 yg dpt bnyk kna bln 5 nt..

eeeiii...ayah saya yg garang smlm tu tetiba ja jd bek ngn saya bila tau saya dpt maktab
( nyesal gtau dia)
dia nk suh saya msuk mktab sgt2..
dia kta sng dpt kja
mmg nk sng n dah kompom dpt kja tp mslhnya
SAYA TAK MINAT!!!

sgt2 xsuka, saya dah la xleh blaja klu org pksa2 nih..
xcya tgk tym PMR dlu pon ckup la..
eeiii, ni jadi lg skali..
dlu pon cmni gk la..
org kta xnk msuk sekolah agama pksa jgk
skg ni smbung blaja pon nk kna pksa..

eeeiiii, benci tol!!
siap p bgtau kat sedara2 lg suh pujuk saya msuk mktb..xleh tol la cmni
wat mcm la kita ni budak2 lg, ha ni yg stat nk maki2 ni..
klu kuar U ke tmpat len ke mmg xdak kja ke??
asyk duk nmpk maktab ja..

aku dh la benci budak2 maktab (paham2 je la)
eeeiii...srabut otak je, xkira sok nk kua gk!!!

~ kembali menjadi budak jahat ~



TAHNIAH!
Anda layak untuk menghadiri Temu duga Program Kursus Perguruan Lepas Sijil Pelajaran Malaysia (KPLSPM) Ambilan Julai 2009. Berikut adalah maklumat Temu duga tersebut :-

No Kad Pengenalan:91010402****

Nama:NUR SYAFIZA BT SHAFEE

Program:S010M6J6CP - BAHASA MELAYU/ PENDIDIKAN JASMANI/ PENGAJIAN SOSIAL

Pusat Temuduga:P02A
P02-INST PEND GURU MALAYSIA KAMPUS TUANKU BAINUN
MENGKUANG, KUBANG SEMANG
14400 S.PERAI PULAU PINANG

Tarikh:29 - 04 - 2009

Masa:8.00





5 comments:

  1. ahaha

    aku taw sapa budak maktab yg hg benci gila tuh..

    keh3..

    lupa lak dia pown dok maktab gak..

    ada jodoh nmpak..

    ReplyDelete
  2. weh, sabaq lar...

    dugaan sbLom dpt pegi u dorH...

    Lek r..

    jGN tension2...

    pape ponn, ak back up unx...

    muahahahaha

    ReplyDelete
  3. waaa...aku benci gila maktab

    xnk p mktab..TIDAKKK!!!!

    klu jodoh aku kat maktab pon aku xnk tima,haha

    ReplyDelete
  4. lek r.. kecoh btoi.. ang ni plek la.. org len brebut2 nk p maktab. ang plak xmau.. ha.. ang bru dpanggil temuduga.. nnt kna temuduga jwb cincai dah la. gerenti xdpt. hehe...

    ReplyDelete
  5. hah..tetiba rsa nk p mktb lak

    p/s : redblood jgn nyebok, biaq p r kat aku

    ReplyDelete