2nd Post : hAnTu'S PArTy

yeah aku la pengePOST blog plg lmbt..

*lmbt 2 ari je pon*

smbungan dr 1st post ....

blk dr interbiu tuh ada lg 1 bnda best..makan2 kat umh malin

pas lalui pagi yg bosan akhirnya.........


TibA La MaSA Tuk Ari Yg PaLing Best dLm SeJArah..


Ternyata konferen kami tidaklah sia-sia sebab kami berjaya mengadakan jamuan makan2 dengan jayanya..

HahaHa..

Terima kasih YM..walaupun ko SucKs sLalu seperti ter

kena Sawan babi..

taPi tanpa ko..xde lah koNferen tiap2 malam sampai ke pagi buta..haha..

(ciplak ayat mat yan jgk)



aku blk umh dlu then dlm kul 12 cmtu p trus umh anip

"wei peah, hg kat mn??lg 20 mnt lbey kurg cmtu km nk p umh malin dh"

*kalot tol anip nih*

smpai ja umh anip tgk2 budak ni xsiap lg, sgt mngejutkn aku!!..(hanya aku je yg tau kn anip kn??)
hahahahaa hahahaha...
smntara tggu anip bersiap tu ena pon smpai brsama perdana bapaknya yg x dilekatkn P
d sbbkn keSKEMAan ena, dia pulun p bli P nk lekat gk..

*huh, klu aku la x lekat lg best*

pas suma bnda dh siap, anip pon letak sandwich buatan tgnnya msuk dlm keta aku
then follow en a bli brg2 dia..
ikot ena memeningkan pala~haha~
(mls r nk cita)

smpai umh malin ja zun, a lia ngn zimah da ada..


depa2 ni dh sebuk wat kja..
pastu zun ngn liya kua p amik pizza kat pmtg pauh, then amik iman kat pdg serai pastu asma lak kat pajak song kot,haha..
sian gila driver di buli

pastu budak laki lak dtg menyerang...
meraka adalah : Atai + Zaim + Mat Yan + Arip + Nafis + Gigs + Fattah + Keon

mereka dtg dgn slumbernya mmbawak potluck msg2..
pastu pe depa wat pon aku xtau sb tgh menggrill daging yg keras cm batu tuh,haha


TETIBA....

gedebushhh...(btol k e bunyi cmni??)

aku ngn anip yg sedang kusyuk menggrill daging tu tergaman + terkjot + terkesima + segala TER yg len laa...

ZAIM dh ada dlm kolam akibat di tolak oleh rakan2nya yg laen..

mangsa KISAS yg pertama!!!!

pastu di ikuti dgn atai lak..
last2 suma terjun kolam.
xcept gigs yg xnk mndi..


suma muka2 mereka yg ensem tu telah mnjadi sdikit bangla
mn x jd bangla dh p hentam mndi tgh2 ari rembang tu!!!



yg budak pmpn len still tgh bkerja keras siapkn mknan
smntara tggu zun dan agktannya smpai bersama pizza..



smpat gk kami dak pmpn ni tgkp gmbaq...



anip ngn peah xdak kja sgt...


ltey giler la kononnya


aten dgn bihun zun

(mak aku kta sdap bihun dia)


aten pnya puding



pizza pmtg pauh, haha




pas suma dh siap km pon mkn dgn nikmatnya
budak laki la plg bhgia skali..

*dh la xwat pape, pastu leh mkn sesedapnya lak*



dkt kul 6 lbey cmtu suma pon dh siap2 kemas n blk dgn perut yg knyang gilaaaa...

~AriE Yg xKan dI LuPaKaN~

noTe : More PICs

~thanx tuk suma kgkwn yg mnjemput aku join ampa (aku agk trharu) ~

3 comments:

  1. femes siot aku..smua nk ciplak akunye

    ReplyDelete
  2. pergh matyan kembang..

    adoi..

    wlpn aku ada men'copy' ayat hg gak..

    muahahaa..

    peah~!! ak bakal ke kmpp..keh3..

    ReplyDelete
  3. hahaha...ayt hg tu wat aku rsa cm trharu skit laa, haha

    anip, aku rsa aku pon kmpp gk r..ayh aku xbg lak p uitm...wlopon aku dpt kos yg aku nk, huhu

    ReplyDelete