Jumaat yg Best

kegelongan internet mnyebabkan post smlm trtunda mnjadi ari ni..

pada pg jumaat yg syahdu smlm, dgn smgtnya saya bangun awl..
sb dh jnji ngn anip nk kua..
wlopon pg tu ada sikit prob yg hampir2 mnybabkan xjd kua
tp akhirnya brjaya gk kua dr pnjara batu umh saya tu..

dgn pnuh brhemahnya saya pegi umh anip
otw nk p bertam tu saya tumpangkn am skali..
sesmpai sja km di umah anip.....

Rupa-rupanya...

dia baru pas mndi ja (hah, kantoi anip mndi lmbt)

km pon tggu dgn pnoh ksabaran..

pas siap2 suma km pon gerak p sek..
otw nk p sek km p fotostat dlu
(nk tau pe yg ada kat sna bca la blog anip)

sesampai je kat sek km trus p bilik kaunseling..

*xtgk kiri knan dh..jln strght ja*


smbg2 ngn ckgu shimah suma

pastu ckgu suh try bkk web nk tgk temuduga poli..

ni la kptusannya bila bkk tenet >>>


server not found...xpon page load error..
jadik
xleh la nk bkk pe yg ckgu suro tu..

km brangkat plak ke bilik katua bidang, nk cop suma bnda maktab ngn matrik

*smgt jer*

jmpk ngn ckgu timah, tcer lela, ngn ckgu fadzilah

haha..km d tego oleh ckgu fadzilah, pr yg dia tego bia km jela yg tau,hahaha..
pas siap suma bnda cop2 tu, km pon igt nk berambos la
ayah saya sedang menunggu nk bawak keta p kedai pas jumaat satg..

MALANGNYA..

km d sapa oleh tcer lela tuk brsembang, haha..

*tau2 la klu smbg ngn tcer cne*

siap mkn2 lg..mcm mgnet km xbrpeluang nk ngundurkn diri..


hah, smpat gk tgkp gmba umh tcer wan azizah

yg juga bakal mnjadi jiran kpd mat yan n anip n xlupa bangla yg depa slalu sebut tu..
bwh ni lak pnh tmpat brsjarah suatu msa dahulu
*tingat msa sek lak*

tcer lela tgh cri BCCC yg mat yan n da geng wat ritu..

pas puas sembang
km pon nekad nk blk dh..tym tu dah kul 2.30ptg
mmg nk mati ngn ayh saya la..
org p smyg pon nk blk dh..
dh la km tak breakfast lg tym tu

then tros mggila p kailan
kita serang KFC
(perot dh lapa xleh la nk boikot)


smpat lg nk promot drumstick..hehe


muka2 kenyang kami..

gmba knyang ja ada..gmba tym lapa xsmpat amik sb trlalu ganas


tgk mrata..kmra tmpat len


ni bru tol tgk dpn..mklum la knyang sgt tym ni

suma pakat nk tgkap aih..
bwat cm KFC tu bapak km yg pnya..


plg best dlm keta pon smpat lg, tgh2 jln lak tu..
brjangkit wabak pnyakit xleh tgk flash kmra / hp dr am..
haha..

pape pon km hepi kua WLOPON xjd p sunway..

*budak laki xleh pkai tol..

so suma d anta blk oleh saya dgn slamatnya..

setibanya saya d rumah, saya tros d perli oleh ayh dan ibu :-

" awalnya blk, bru kul 4 kata nk blk kul 11 pg "

saya plg xsk bila di perli cmni..

adehh..biakn jela

pas siap suma kja saya pon beradu dlm bilik dgn nyenyaknya..
(gnti blk yg bgn awal pg td)

4 comments:

  1. *budak laki xleh pkai tol..

    owh..
    aku xterlibat..
    boley pki g ah..
    slamat2~
    muahahaha..

    isnin ni kmi nk ikot ley?
    nk claim brg dr sarawak..muahahaha

    ReplyDelete
  2. ALAmak..
    ada lagi bakal jiran..
    smua cikgu je..
    seb bek bkn musuh abadi aku lagi..
    muahahahah..

    ReplyDelete
  3. rugi ja x nampak umah aku..

    klau x leh gak nk pomote2 umah bangla 2..

    hahahaha..

    weh..aku mandi awai 2...9 lbey..ok apa..

    nasib aku mandi..

    klau ak x mandi cne?? haha...

    ReplyDelete
  4. haha...musuh abadi mat yan??

    best la duk dkt2..

    sian aku trpisah jauh (skema jer)

    ReplyDelete