Cik Donat banGGa

Bkn bgga pe..rini Cik Donat boring2 xtido lg, Cik Donat sje gtai2 bkk blog membe2 Cik Donat (mentang2 la suma dh ada blog skg ni) haha.. ha smbung blk cita Cik Donat bkk blog nih...Cik Donat bkk la kwn Cik Donat pnya blog ni aniskuasadua.blogspot.com.. Cik Donat bekenan la cra dia wat ayt n susunan post dia tu..(nt hg kna blanja aku anip, puji blog hg ni..siap promot lg)

pastu Cik Donat gtai tgn lg bkk plak lg 1 blog membe Cik Donat nih ataipunyacerita.blogspot.com..wah, semakin maju nmpknya membe Cik DOnat yg sorg ni...padahal bru ja blaja wat blog, huhu (atai pon kna la blanja aku nt) bkn teruja pe sgt la tp Cik Donat TERbgga cz membe2 Cik Donat ni : atai, arip, syahiran n zaim : cm pro ja leh join meeting kat sek hashim awang tu..tetiba ja ngaku kwn bek ngn diorg..haha...

pastu ada lg la 2 3 blog yg Cik Donat bkk, xlrt nk senarai suma..yg dh mmg terer bab2 blog ni cm syahiran ke arip ke n len2 tu mmg xyh puji la..kompom best ja blog diorg..ha, lg 1 Cik Donat terkjot bila bca blog slh sorg mmbe Cik Donat ni, posting dia yg plg jiwang la yg pnh Cik Donat bca,haha...

conclusionnya suma blog mmg best la..bckground pon cun2 suma, blog Cik Donat gk yg kosong, haha..xpe bak kta org tua2 ; simple is senang...kekeke :-)


saket hati ngn hp sony Cik Donat nih

asyik jem ja..org sent msg pon xdpt..

rsa cm nk flush je dlm lubang jamban tuh..

7 comments:

  1. pelik aku tiba2 hg pomote blog aku..xpa2..aku blanja hg choki2 nak?

    ReplyDelete
  2. anip, udah2 Lew choki2 2... bt ak tingat kt ckgu usopp jaaa... dy janji nk bLanja ak choki2.. tp hampeh.... ada k ptot dy soh ah seng yg bLanja... terok betoiii

    ReplyDelete
  3. haha...aku trtarik lak ngn blog hg..ayt sempoi sgt...xabes2 choki2 jer..blanja la yg mewah skit...hahaha

    ReplyDelete
  4. amboi hg..nak mewah2..xpa2..nnt aku ajak hg mai makan free tyme knuri umah aku nnt..open house..mkn la byk mana pn..mewah2 ja.

    ReplyDelete
  5. huhu...mkn free laju ja ajak..kuang3

    ReplyDelete
  6. haha..nma ak da skali..
    awat x promote blog ak skali..

    bangga la plak..hehe

    ReplyDelete
  7. nk promot tp xlrt r nk taip bebnyk..
    aku post mnda ni pon dh pg2 buta...huhu

    ReplyDelete