LoVe :-)

ini post yg pendek & padat..

special thanx to my cousin yg telah menggembirakan aku ari ni, wahaha
(ilang bosan aku weh..)

td tym msuk kedai buku popular at Sunway Carnival, 
aku terbelek2 buku Kahwin Muda... (pe tah nama buku tu) & aku tetiba bermnt nk baca
tp malangnya xbeli plak, nyesal 
(TUMOROW aku p bli, haha)

xsalah kn klu nk kawen muda, haha..
sumtimes sy amat jeles bila tgk kawan2 sy bersama psgan mereka..

for examples :

my classmate Adam & my besfren Farhana 


my primary schoolmate Afiq Anuar & Liyana Jamel

 my classmate Ameck & my besfren Kirah


  MD & CN

 my junior Eima & Afif

 my junior Farah & Fitri

 my primary schoolmate Hafize & Hafizah

 my besfren Eqah & Ejan

 my primary schoolmate Mazlan & Anis


my besfren Ryn & Shahrul (almost 7 years!!)

last but not least my senior Sham & Kak Zida


hope suma cntoh di atas bhgia smpai ke jinjang pelamin, keke
seikhlas ati aku doa nih..

sori x mntk izin curik gamba, hehe
BUT

utk sesapa yg senaseb mcm i yg xde calon but nk kawen ni
dun wory cz Allah dh tetapkan yg terbaik utk kita..
xbercinta doesnt mean kita xbole bhgia, am i rite?

sy nk jd seperti mereka di bawah ini...>>>

my mum & dad

i love u both!!!

and im waiting for YOU
YES, you!! :-)


10 comments:

  1. hoi banyak gampang gambaq kapel dalam blog hg..leyh wat dokumentari ni hahahaha..post paling jiwanggg~

    ReplyDelete
  2. anip : ni bru half dr fren yg terang2 buh gmba dlm fb, ada bnyk lg kot.. aku x lrt nk save, hahha..hg nk ke aku msukkan gmba hg ngn abg hg dlm blog aku, bg gmbaq, meh nk buh..hahaha

    duan : hg la blanja aku, aku tnya nk aku blanja apa xnk gtau..

    ReplyDelete
  3. huhu.. jiwang nye la hai kak aku nih.. ingt kan aku je mnjiwangkan2 diri aku nih.. keke
    tape2.. t ada la tu..
    aku kan ada.. jgn isaw..
    i'll be there for u..keke :)

    ReplyDelete
  4. bguna kut aku nii..haha.. hg ingt aku tak bguna ka? haha

    ReplyDelete
  5. haha..hg bguna ke dik?hahaha

    herney, hg patot beruntung sb aku ada utk hg, haha

    ReplyDelete
  6. teringat balik conversation ritu. terbahak-bahak aku. kihkihkih :P

    ReplyDelete
  7. hahahaha...mmg nk trgelak, klu dpt lebih masa blh lepak lg~

    ReplyDelete