2012 punya pasal laa

seperti yg di ketahui umum
exm aku start 11 aribln ritu

JADIK

pd 12 aribln ritu...

memandangkn xde exm


aku together-gether ngn membe2 aku yg lain
telah berangkat ke alor star tuk p tgk wayang

2012




da la smpai alor star pon dh lmbt
tiket kul 3.30

so xjd la tgk kul 3.30 tu

tp d sbbkn niat mmg nk mai tgk 2012
km pon dgn jayanya p bli tiket kul 5.30ptg

di pendekkan cita...

cita tu mmg best!!!


FAKTA : 12 aribln adalah ari 1st cita tu tayang, hehe


di pendekkan lg cita....


abes je wyg km pon rush blk

sebabnya..

kna smpai maktb b4 kul 9 mlm
huhuhuhu...

dlm kekalutan itu

TETIBA..

boommmm....


bunyi apa??
HAA tu yg kita nk tau..

KETA AKU KNA LANGGAR DOWH!!!!!!!!

cacing pnya driver blkg
(sedikit makian di ctu)

FAKTA : seorg uncle cina telah menghentam blkg keta aku berhampiran dgn psr mlm alor star..
.. seorg pakcik telah memarahi cina itu..
.. aku jz senyum jela..
.. afiq & aslam telah membantu aku mengutip semula no plat keta yg telah jatuh semasa d langgar..
.. bumper keta aku xdpt d slamatkan dh..
.. rmai yg bersimpati dgn kjadian ini sbbnya depa xleh dh la nk pinjam keta aku.. (sian mamu, haha)

pape pon keta itu telah siap di baik pulih beberapa hari selepas itu..

THANX to nadia cz teman aku p repair keta
wlopon esk arinya nk exm BM2 (sayang hg, ngeh3)

-------------------







keta ~~



FAKTA MENARIK EXM :

# skali exm dlm hall ada 7 paper yg berlainan BM, PJ, SS, PA, BC, MT & RBT
# klu exm dlm bilik kuliah mean 1 paper jela
# budak2 sem 1 xcept me, pulun study cm nk SPM jek
# all paper agk ssh la jgk kot
# seb bek ada asgment yg leh tolong + point

------------------

last day exm..

budak laki organize pjmpaan kls
sesi bermaafan & plantikan baru

FAKTA : baru tau kat mna yg silap...
masing2 bleh judge attitude diri...
but still xdak penyelesaian

---------------------

No comments:

Post a Comment