smbungan homesick

smbungan...


sb ritu tenet xdakhehe...


Ari jumaat malam ritu smpena koko
Kls aku wat psmbahan kompang
Utk ending gerko seni budaya

Hampeh gila aku silap step
Hehehe.. (agak sedikit kemaluan d situ)

Tp xpe r

Bak kata En Din :-

’besa la 1st tym main’

Hehehe

Yeahh..

Next sem kls aku trus jd kompang ipgm
(agak sedikit bangga d situ)

Ari koko msa ari sbtu lak
Km men kompang lg
Tym nk smbut dif kehormat

Tggu pnya lama
Men xsmpai 5 mnt
Tp xpe aslkn ada la jgk skit sumbangan dr xwat pape lgsung

Yg best ari tu sb ada ptndingan memancing ja, pas2 adala karaoke bnyk lg laaa

point di sini : aku xmsuk pe pon, haha

abg yg dpt ikan besa gila ritu


Abes koko dlm kul 1 cmtu
Tetiba pas nek bilik tringat kat mak aku lak
Sepantas kilat aku kms2 bju suma
Ajak membe aku budak perlis sorg, budak kl sor a n budak penang sorg
Kitorg blk skali, hahaha

otw blk penang, budak 2 org ni tdo ja, haha

Pnya la homesick
Blk shari pon jd laa
Lma dh xblk umh ku yg terchenta...hahahaha

Dh blk penang tu smpat lg km jln2 area pulau , keke



penang bridge~~



kfc~~

atik, bb. niyah & mummy, hehe

No comments:

Post a Comment