kaMi TeTaP bHaGiA

ting..ting...ting...
asslamualaikum wbt
perhatian kepada semua pelajar perempuan
Melati 1, Melati 2, & Melati 3
sila pastikan anda berada di kawasan
maktab sblm jam 9.00 mlm
peraturan dikuatkuasa mulai malam ini..
ting...ting...ting...
PERATURAN BARU..huhuhu..
(jdk cm sekola blk la aku kat sni)
tym pengumuman ni
aku sdap je duk kat kfc,ngeh3
so, mlm tu aku ngn membe2 lg 4 org
plan p tdo umh salah sorg budak kls aku
(seb bek dia pon join p kfc mlm tu)
THANX to BIBI
(xsia2 hg jdk kwn aku,haha)
buku, bju sua suma x bwk pon
sehelai sepinggang jek, haha
wlobagaimanapon km TETAP BAHAGIA
dismping mghilangkan tension exm~~

ngn hero hindustan~~(ensem ark??)


pe bnda la diorg nih, haha

gengster kampung pauh a.k.a gengster maktab

5 dara pingitan~~









kami tetap bahagia wlupon ada problm yg sgt problm (tau2 sndri la ek, ngeh3)
problm pe la sgt..(ada aku kesah??)
~tension exam~

No comments:

Post a Comment