TraGeDi D sUraU

Ari ni ari RABU..

Seperti yg d jnji

Rini ari last aku kua brjalan2 dgn kwn…

Esk dh ada date ngn kwn yg len plak..

Kul 9 td aku kua p hospital sbrg jaya nk check drh la kononnya

Pastu pusing2 dlm tu depa kta xwat kat sna

So aku ngn ayh aku pon p la hospital bagan lak..

Tggu pnya tggu smpai msuk bilik doctor tu dia kta xdak lak..

* memula kta ada, hish, ni la mslh hospital krajaan nih *

Ayh aku pon dh tensyen

So aku meng-offer-kan diri nk p sndri kat KB

Sb aku nk kua trus satg

Pas anta ayh blk, aku pon p la amik diniy

( dia xsiap lg tym aku smpai )

Pastu p umh md nip lak..

( seb bek dh siap )

Pastu smntra tggu aten siap kat koskam

Aku pon p la klinik kuarga kat koskam tu..

(pikah tolong promot klinik nih)

Check drah kjap, haha

Aku pnya ketaq la nk bg dia cucuk, huhu..

Cucuk2 tu drh xnk kua lak

Jenuh makcik tu nk picit bg kua drh..

Tgn aku siap sejuk lg..


dia duk carik group darah aku, hehe


ni la hasilnya..haha


aku jenis B + weyh


Dh siap check drh tu aku p amik aten then km trus p pcfc

Smpai ja pcfc, km nek p tgk cita pe yg best..

TERjumpak la ngn geng2 budak laki yg len

PALI SAIDON + HILAL + MAHDI + FATAH + SYIRUN + MD JAI + PAK WAN + MAD + ADIK MAD + SYAHMI + AWEK SYAHMI



Pas bli tiket wyg km p mengisi prot yg kosong giler

Kat mcD.. ( lunch tym murah skit )

Pas mkn km p tgk wyg…

Best gk la cita mall cop tu..

Tercapai gk cita2 nk tgk cita tu kat panggung, haha

Lawak babas..



aten bersama begernya..


Pas abes pggung km p smyg ( heh, xlupa smyg tau )

Lps ja aku ngn aten abes smyg, nmpk la diniy ngn md nip..

BELAKULAH SATU TRAGEDI MENYAYAT ATI

Kasut md nip HILANG!!!

Ksian giler kat dia..

Da la ksut mahal..

Aku turut bersimpati dkt dia..

smpai ati pncuri tu tggl kasut buruk ja kat dia,huhu


ni la ksut yg bersejarah bg md nip, haha

bkn nk kta la tp kasut tu mmg dh lma

siap putus lg..

jahat betoi org itu~~


Pastu km nek p kat tmpat boling..

Geng2 budak laki yg len nk men boling..

Aku jd tukang tgk je la..

Nk men pon xreti ~sadis ja~






md nip tgh sdey ksut ilang, mahdi, fatah, md jai..

hah, ni gmbar paling kontroversi, haha

haha..
ni la awek syahmi..
*sorry syahmi aku promot awek hg*
hahaha...
sma cntik sma padan
bagai pinang d belah 8..

*pntun 2 kerat aku*

Tgk depa men sat then aku ngn aten ikot md nip p cri KASUT BARU

Haha…

Tp xjd bli pon sb xdak yg dia bkenan..

Km pon pusing2 la smentara tggu adik kembar aku tu abes men boling, haha..

Dh dia abes men km pon blk

Aten nk kua ngn ayh dia lak sat g

Ayh aku pon nk gna keta, huhu

FAKTA PENTING :-

- aku BELI bju lg, td mak aku marah dh~~


- aku drive kat highway td 3 mnt ja ~ sg 2 to pmtg pauh ~ : ayh aku pnya psl


- aku trpaksa tipu sunat sb aku lmbt blk ( diniy ja tau ), haha


- aku hepi kua ngn kwn2 aku td ~ aten, mad nip, diniy


- ni outing last aku ngn depa KOT b4 p matrik


- td bru cek UITM yg aku dpt…kmpus arau tuh, tp KMPP tetap d hati laa


- barang aku nk p kmpp xsiap apa lg..


- aku berjaya p check darah!!!!!


ni surat dr UITM, huhu...

SURAT
TAWARAN

Bahagian Pengambilan Pelajar
Universiti Teknologi Mara
40450, Shah Alam Selangor, Malaysia
Tel: (603)5544 3164, 3165, 3166, 3174, 3175
Faks: (603) 5544 3170
e-mel: bpp@salam.uitm.edu.my

NUR SYAFIZA BINTI SHAFEE
BLOK B-G-22,
PANGSAPURI AMAN,TMN BAGAN
13400, BUTTERWORTH
Pulau Pinang

No Pelajar:

2009618972

No Kad Pengenalan:

91010402****

Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:

Program:

(AC110)

Sepenuh Masa



DIPLOMA PERAKAUNAN



PERAKAUNAN

Kampus:

R - UiTM Kampus Arau


Semester:

JULAI 2009


Sila datang mendaftar di tempat yang ditetapkan.

Tempat:

UITM KAMPUS ARAU


01700 ARAU, PERLIS



Tarikh:

27/6/2009



Masa:

8:30AM - 4:30PM


Kemudahan dan Bayaran

Anda dikenakan bayaran yuran pengajian satu semester, SILA RUJUK BIL BAYARAN untuk membiayai pengajian anda di UiTM

kemudahan kolej kediaman :

DISEDIAKAN


yuran pendaftaran peperiksaan :

TIADA



PENTING

1.

Anda dikehendaki mematuhi syarat-syarat tawaran seperti berikut.

2.

Sila bawa sijil-sijil asal seperti surat beranak, kad pengenalan, SPM, STPM, Transkrip Diploma, Transkrip Ijazah dan lain-lain SEMASA MENDAFTAR.

3.

Anda dikehendaki membuat pengesahan penerimaan / penolakan tawaran dengan segera dalam tempoh yang ditetapkan melalui laman web di http://www.uitm.edu.my/intake .

4.

Calon hanya diterima sebagai pelajar UiTM setelah datang mendaftar, membayar yuran pengajian serta memenuhi syarat kemasukan yang ditetapkan oleh UiTM.



~babai UITM, saya tidak boleh menerima kamuu..~

6 comments:

  1. muahahahaha...x thn bce blog ng neh..nk tgelak glerr,cian kat kwn ak yg keilngan ksut 2...
    huhuhu...

    ReplyDelete
  2. hehe..

    nt besday dia bli la 1..

    bli yg sbijik pnya..

    kompom dia terpikat trus..

    *jgn mrh md nip*

    ReplyDelete
  3. weh peah..

    1.jelez teramat2 sbb hmpa kuaq ari ni..

    2.sian madnip..haha..gelak guling2 aku weh..

    3.comey naa awek syahmi...sakan noh..

    4.aku x wat cek darah..aku nk mohong..ak amek drh hg gak..B+..hahaha

    5.esk pn ak xleh kuaq gk..(hg taw sbbnya..huhu)

    suka suki ja ak komen pnjg2..~

    ReplyDelete
  4. ur blood type same with me la.. kuikuikui...

    ReplyDelete
  5. anip..

    haha, sian hg.. xpa nip aku pon xleh kua kamis, huhu..
    pape pon jmpk kamu d kmpp~~

    redblood..

    no komen, sma p la kesah pe aku..
    klu hg xckup drh pon
    aku xnk kasi drh aku, haha..
    kjam~~

    yanee..

    hik2, xnk p arau, huhu
    kmpp la best
    jom p kmpp jom..

    ReplyDelete