sUnWay JgN RiNdU Aku

Rini pg2 lg aku dh bgn mndi

Sbbnya aku nk kna p SP ada knduri skit

Kul 9 pg tu aku siap suma

Then aku brsma angkatan aku p penaga dlu

Bli baldi tuk mtrik~~


Pastu trus p sg petani..

D pndekkn cita..

Dkt2 nk smpai sna ayh aku bru tingat lupa bli adiah tuk org yg wat knduri tu..

So km pon p la giant SP nk bli adiah..

Ayah aku duk igt knduri cukur jmbul ank kwn dia tu

Sb bru ja lahe ritu..

Aku pon bg la cdgan bli hamper tu baby..


hamper yg aku pilih tuk baby tuh..


Pas bli tu km p trus umh knduri tu..

Smpai ja sna tgk ada 3 bijik khemah


*knduri cukur jambul pn meriah ke smpai 3 bijik khemah??*


Pastu km pon msuk la…

Upa2nya tu bkn knduri cukur jambul


KENDURI KAWEN LA WEYH…..


Bapak kpd kwn ayh aku kawen..

Huhu..


*cne ngn hdiah km bli ni???*


Adeh, xpa2…pas mkn2 suma

Aku pon p la amik adiah tu

Bg kat mak baby tu, kuang3


*segan giler..cm perli pngantin lak* hik3


Pastu smbg2 sat dlm umh tgk baby suma..

PAK PIE dtg dlm umh

(pie nana tanjung ni adik bradik depa)


Mai nek moto dr kg slamat dia kta..

Mmg lawak la org tua ni..

Sma ja cm tv tuh..

pak pie (bkn ayh aku naa) duk smbg ngn tok mn tah..


Pastu km pon blk la

*tggu pe lma2*

Blk tu singgah kat adik aku lak

Duk sat je then blk..

Smpai umh dlm kul 3.30 cmtu..

Da la bjnji ngn anip rini nk kua

P bli adiah ari ibu lak..

Aku kna anta ayh aku p kja dlu

Then amik keta p kat anip lak


Smpai kat anip kul 4 lbey

Km trus p sunway

On da way tu anip ajak la budak2 laki skali

Smpai ja sna km trus la pusing2 cri barang tuk mak anip ngn mak aku

D pendekkn cita..

Anip bli jam

Aku bli tudung ngn perfume ja..


cina ni duk buang bijik jam tuh, tgn mak dia kck cm tgn aku ~bangga sminet~

kak tikah bg resit kat anip..

"huhu..abes duit aku"..kata anip dlm ati

anip tingin bear tuu..(arip cpt bli kat dia)

pastu budak laki tetiba smpai
so depa ikot km pusing2 sat..
dan km telah smpat men-snap beberapa gmbr depa
ketika boring tggu km cri barang..


try men cm budak2

bear bab* jgk dia nk bgmbr..

zaim the macho boy (sp nk baldi weyh??)

atai prince charming sunway dgn kudanya dh sedia nk slamtkn princessnya yg bakal d kurung d KMP, haha

atai duk tadah taik cicak dlm lif, d saksikan arip

Then km plan nk g mkn

PIZZA HUT…

Xsmpt nk oder mkn lg, ayh anip kol lak

Dia suh anip blk..

Adeh….

Bru ja nk mkn…


Pe jd kat anip tym tu…baca la blog anip, kuang3

Xlrt nk gelak golek2 dh klu aku tingat blk

Glabah cm bewak je anip ni..


So, aku pon anta dia blk smpai umh tok dia

Kat pmtg pasir..

Dkt je ngn umh diniy…

(dkt sgt lak tu)


babai sunway..

huhu, berakhirla outing ke sunway sblm aku brambus p matrik..

*sunway jgn rindu aku k*

Pas anta anip

Singgah smyg suma

Siap mntk maap lg anta anip lmbt..(derek cmtu ja, nk elak dr kna mrh)

Pastu aku pon blk p sunway..

TP bkn nk p smbung mkn ngn budak2 laki

Sb td aku pon dh tapau pizza skit, haha

Aku p menyembang ngn kwn2 kja aku..

Smpai la kul 9.30 mlm

P la blk umh..

Turun dr keta bru prasan jam anip nk bli tuk adiah mak dia trtinggal dlm keta aku..

Hahahaha..

*kalot sgt td nk blk*

Smpai umh aku pon mndi n smbung kms brg nk p mtrik, huhu

Pastu CF skit smpai kul 12.15..

Tetiba ayah aku kol…

“kak, xmai amik ayh ke??”

ALAMAK!!! Aku lupa amik ayah aku mlm ni…

*nk mati tol*

Cne la leh lupa lak…derek lupa kat ayh aku ja..

Tym tu aku ngn ngntok gila

Stat la keta p amik dia kat balai..

Msuk ja ayh aku dlm keta

Jnuh la kna dgr dia bersyarah

Tp otak aku yg geliga ni

Bg alasan kta aku trtdo

Sb ltey td siang p SP…hahaha

Pastu bodek2 skit ckp sal mtrik suma

Jeng…jeng…jeng…dia xjadi mrh kat aku, hahaha

*aku mmg terer bg org xjd mrh*

Mlm ni rekod aku tdo awl

~ 1.30 pagi berlepas kul 2 pg dh smpai Pluto ~

No comments:

Post a Comment