Last D sKoLaH..

hari yg indah lagi permai aku telah d ganggu~~


Pagi2 lg am dh anta msj kat aku tnya nk p skolah x..

So aku pon kta la nk p sb ada lg bnda yg xsiap kat skolah tu..


Then aku tertdo blk..

Haha…

Terjaga tgk2 dh kul 9.30..


Aku pon bgn mndi n siap2 suma

Kul 10 aku p amik am..

Then p skolah trus..

Trus p bilik guru kanan

Cop2 skit


Husnul gna keta aku p kua ngn am

Wat kja depa skit

Aku mntk tolong dia bli setem hasil..


~TQ HUSNUL JASAMU D KENANG~


Xyah ssh2 aku p bli dh..

Pastu p KB bli brg yg ayh aku pesan,

Pastu p kailan..

Mkn KFC ngn am..


~TQ AM SBB BELANJA AKU JASAMU JUGA AKN D KENANG~


Pastu trus blk sb satg nk kua ngn mak aku lak

Shopping tuk kmpp laa


( aku seorg yg smgt )



Abes dlm RM 400 gk r..


Haha…

Seb bek bkn duit aku, kuang3


~ank yg kejam~


Mlm ni aku nk kemas2 bju n cari beg nk buh suma bnda alah tu~~~


td ptg ayh aku ada bwk blk cd..


polis wat operasi kot smlm..


byk giler cita best2..


boifren anip si vampire duk dpn tuh..


haha..

2 comments:

  1. weh2..

    aku nmpak edward trang tang2 depan 2 weh..!!

    ahahahaha..siap kejit2 mata kt aku g..

    jgn lupa bwk p kmpp weh..

    haha..lupakan uitm~

    ReplyDelete
  2. haha..

    anip

    klu ada yg bwk ladtop leh la kita bersronok tgk cita tu dlm bilik

    kita kn rumat...

    hahaha

    ReplyDelete