Tafsir Mimpi

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..

ujung minggu pertama untuk taun baru, x balik umah tercinta, wuhuhu~ (praktis kna posting jauh, hua3)

ilham utk menggedik taip entry baru ni dpt tym tido tgh hari td,hik3..skali lagi mimpi bnda yg sama (dari taun lepas lg mimpi tau).. xsure mainan tdo or petunjuk ke kn, yg pastinya mmpi ni dh dkt 10 kali dh jadi & paling penting mmpi ni xde ending, wakaka..

sape terer tafsir mmpi ce tlg tafsir mmpi aku nih...

mimpi ni lebih kurang cmni la...

mula2 tdo, 
pastu tetiba je dh ada dkt kenduri kawen one of my buddies (bFFFF) yg pnh aku admire dlu *blushing*, 
tp dia kawen ngn sorg pmpn (of cos bkn aku, haha)..
tetiba ada dkt dewan plak (mcm tym assembly pg2)
then, mmpi tergantung jln cita cmtu je...~
seda dr tdo, meleleh air mata  T__T
the End~

tlg la tafsir mmpi pelik ni ^_^
sampai skg pon aku xphm knapa mmpi yg sma jek + xde ending yg menarik

adakah...

1. teringat dkt org yg kita syg?
2. mainan tdo or gangguan syaitan?
3. petunjuk mungkin?
4. xbasuh kaki b4 tdo?
5. org yg kita mmpi tu tgh igt dkt kita?
6. org yg kita mmpi tu simbol kpd sumthin?
7. reflect kpd masa depan?
8. xde pape maksud dlm mmpi sb mmpi siang ari?
9. kita pk org tu b4 kita tdo?
10. kita mgharapkan prkara mcm tu x jadi knyataan, so bila pk bnyk sgt smpai terbawak dlm mmpi?

mna 1 jawapan yg betol??

renung-renungkan dan selamat berfikir  (",)

bila rindu kita stalk puas2
tp bila stalk, hati kita sakit..
mudahkan urusanku Ya Allah..
semoga ini yang terbaik


nota kaki :

buat bakal suami tercinta,
saya yakin awak akan datang bila tiba masa nanti,
saya yakin awak yg Dia tetapkan utk bimbing saya,
saya yakin awak akan jadi model terbaik utk anak-anak kita,
saya yakin saya tak akan menyesal bersama dengan awak :-)
saya hamba Allah yang selalu lalai dan leka,
semoga awak insan yang Dia utuskan utk saya,
& saya harap awak dapat terima kekurangan saya~

" Ketaatan saya hanya pada suami "

No comments:

Post a Comment