Selamat Dilahirkan..

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Hari terakhir 
Bulan pertama
Tahun baru

Lahir sorang lg khalifah di bumi Allah semalam  hari nie  22 taun lps :-)

Selamat Ulang Tahun Kelahiran!!!

nahh..amek ni kek special, made in internet~ weee

Encik Azrie bin Halili~
-genap dua puluh dua tahun-

(jgn komen knpa aku buh gmbo nih, wahaha)

semoga apa yg dimohon akan segera diperkenankan, Aminn..

In Shaa Allah ^_^

mari kita aminkan doa bawah nie...

Ya Allah, aku memohon dengan penuh pengharapan kepada-Mu. Sempena ulang tahun kelahiran sahabatku ini, Engkau panjangkanlah umurnya dan kurniakanlah kehidupan yang lebih bahagia kepadanya. Kurniakanlah rezeki yang melimpah ruah agar dia dapat menginfakkan ke jalan-Mu Ya Allah. Jauhkanlah dia dan keluarganya dari belenggu kemiskinan dan kesusahan..

Ya Allah, hidupkan dia dengan keimanan, dan matikanlah dia dalam keimanan. Kurniakanlah dia dengan kesihatan yang terbaik, terangilah hatinya seperti mana Engkau terangi bumi dengan sinaran matahari. Perkenankanlah hajatnya andai itu terbaik untuknya Ya Allah. Sesungguhnya hanya Engkau yang Maha Mengetahui setiap sesuatu yang terjadi..

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, ampunkanlah dosa-dosanya dan jadikanlah dia lebih baik dari sebelumnya. Bimbinglah dia menuju jalan yang Engkau redhai. Janganlah Engkau sisihkan dia dari pandangan kasih sayang-Mu dan janganlah pula Engkau biarkan dia sesat dari jalan-Mu..

Perkenankanlah permintaanku ini Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada-Mu kami meminta pertolongan., Amin Ya Allah, Amin Ya Rahman, Amin Ya Rahim, Amin Ya Rabbal ‘Alamin..

^_^


jadilah hamba yang bertaqwa, anak yang soleh, adik yang baik, pemimpin yang adil, pelajar yang tekun belajar, sahabat yang setia, dan bakal guru yang unggul keperibadiannya.. Semoga sentiasa di bawah naungan rahmat dan kasih sayang Pencipta Yang Esa :-) 

[ haa, tacing x?? so, xde hadiah la ye, dh beso kn, hua3 ]

2 comments:

  1. speechless.. tq so much. May Allah bless u too. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wee...bru 7 ari lahir dh pndai bukak blog ea?wahahaha

      Delete