Bulan Keceriaan

Aktiviti sepanjang Bulan Keceriaan IPG Perlis

Pertandingan Tampil Bergaya Ratu Melati

anjuran Melati III
(blok aku r tu)

TEMA : Red Carpet



ratu 2010 yg pakai bju merah ngn topi tuh

no 3 bju itam (blok aku tuh)



no 2 yg bju merah ujung skali...

Malam Kebudayaan

anjuran Melati I

TEMA : Green Earth

smpai kul 1 pg duk wat daun ni jek


bunga hasil karya aku~


pokok Beringin Tua


aku bersama pokok~

Pertandingan Memasak

anjuran Melati II

TEMA : Hidangan Tengah hari berasaskan Ayam



wakil blok aku
nk promot skit membe2 aku~
praktis masak shari jek


wakil laki sena II

(faiz bdk sek aku tuh)

IKLAN: spe nk wat calon suami diorg ni single lg~


juri rsa msakan

*en elias pon tetiba jd juri


dh siap~
tp bkn km pnya laa, haha


the end of bulan keceriaan~

ilang 1 beban~~

p/s : exam menanti, keke

1 comment: