PenDatang Asing

akhirnya kebosanan aku trubat bila KETA DAH OK!!
thanx to pakcik pomen yg berjaya ok kn keta aku

rm 1300 melayang~~
*sdey*


dpt2 je keta, aku trus p
MATRIX
ohh KMPP yg terchenta~

rindu giler kat membe2 lama..


aku telah p matrik bersama AWEK aku


spe lg klu bkn tuan puteri alamanda

ANIPPPPP~


&

telah menjadi pn
datang asing d matrik pd mlm itu

*jgn mara r en tajuddin*
hahaha

geng2 budak akaun ada mggu ekonomi
so diorg duk sebuk
menega laa..





conGrate to budak kls aku yg dpt 4 FleT sem 1
mereka adalah :-


SHAN

TEE

ZIN YI
HAN
NIDA &

HANIM

*klu aku ada ctu msti aku jadik 7 org, ngeh3*


keesokkn arinya aku p plak sunway
inilah hasilnya...



bru je nk brjimat~

*sdey lagi*

smpai je umh ptg tu
xsmpat duduk pon lg abg aku ajak p pc fair lak, hahaha

jln lg la aku~~

- ari yg amat meletihkan.. -

NOTE : aku dh kembali normal, thanx God~ AlhamDulilLah...

No comments:

Post a Comment