Tidoq = A cHrisTmas CarOl

ngeh2.. rini aku melawat sunway, hekhek..

setelah berkurun2 plan ngn agktan maktb aku

FINALLY...

aku berjaya jgk kua ngn nadia & niyah + adik nadia

plannya nk p tgk twilight tp alih2 xjd lak..
cz niyah dh tgk cita tu 2 KALI, huhu
*patotnya tgk jgk bg ckup 3 kali, kn niyah??

last2 km tgk la cita nih>>

tadaaaa....


A Christmas Carol!!!!
*aku nk tgk yg 3D laaa..


km WAT best b4 tgk cita


bajet CAM best jerk cita tuh...
siot je cita..

leh bcakap ngn spirit bek & jht..
cz x appreciate krismas..

*ish3, leh trpesong akidah neyh, nguah3..

FAKTA : wat petama kali dlm idop aku selama 18 taun ni,aku TIDOq dlm panggung..
*fuh, tiada yg auta melainkn fakta2 belaka..

SERIOUS!!!

aku bkn tdo men2
mmg xseda pape dh..

cmni r kot aku tdo >>>>




AMARAN : kepada sesiapa yg berhajat nk tgk cita tu, xyah la kot..anda bakal menyesal klu x ikot nasehat aku, xcya tnya la mereka yg tgk dh..

pas puas tdo dlm panggung, km p mengisi perot

*perot aku da berdangdut daa


PIZZA HUT...


nad + adiknya
(sumpah xsama muka)

terdapt sedikit insiden yg agk memalukan d piza, haha~~


promot sket arr..


km pulang dgn jayanya~~

APA YG PENTING??
lepak dgn membe..

xkesa la klu cita xbesttt, ngeh3-

No comments:

Post a Comment