aku dh kembali 3 : serang jitra

10 Oktober 2009...

ronda2 area kedah~~

melambangkan km dah cukup bosan duk dlm maktab..ngeh3

operasi bermula seawal 9 pg bila dh xtau nk watpe ujung mggu tu..

d sarankan oleh YAT untuk pusing2 area JITRA iaitu berdekatan dgn umhnya..
(actually dia homesick, sb tu nk p ronda jitra..alasan je suma tuh..)

dgn pantasnya mengINFORMkan kpd suma membe2 yg msih wujud di kwsan IPG
&
mencapai kata sepakat dlm msa 1/2 jam

(pencapaian yg memberangsangkan)

kul 11.00 btolak dr IPG

ari nk ujan so km benti mkn PAU AZMI dkt area mn tah, xigt dh..

dgn bantuan NADIA, km telah berjaya menCANDID gmba PAK YOB, AZEK n AMER dkt bus stop..

tp gmba tu xleh di buat tontonan umum (bhaya2..jeng3)

sesampainya d jitra mall, km pon msuk la tmpat men boling

-fuh, aku xpnh men boling seumo idop-


ni kasut yg km sewa (seb bek xbusuk)


point tym awal game~~

FAKTA : straght tuk spare ball tu bkn aku yg wat, ats bntuan amir jgk..

THANX amir..jasamu d kenang~~

tggu turn nk men..



keputusan utk budak2 pmpn yg bru nk blaja men:-

YAT : 65 YAN : 84 PEAH : 60 ANIYAH : 58 NADIA : 89


FAKTA : 1. nadia menang game ari tu

2. 2nd yan

3. 3rd place yat

4. 4th aku..
TAPI aku score 3 point je dkt turn no 6 tuh..hahaha...yg len suma telo ayam jek

5. aniyah straght skali jek yg 2nd, 1st amir yg wat, kuang3

6. suma org trkejot aniyah leh straght (naseb je tuh) hahaha

7. n yang paling penting.......aku xkn men dah boling

pas men boling km menyerang umh yat!!

wat2 rajin..

niyah n aku


afiq si jejaka pemalu, tp nk mkn gk kuie tuh


mknan~~

after mkn2 dgn kenyangnya
km pon berangkat lak p Tasik Darul Aman dkt area2 umh yat
cntik giler tmpt..



siapakah ini??
(muka tekanan ja)




nadia ngn aku b4 start 'senaman kaki'



niyah..

adam..

kontroversi??

azek..(cute x?)


amer n adam..






ari dh ptg n km pon balik ke penjara, huhu..

mlm ni ada jmuan raya lak..gmba nt akan d upload kemudian keh

1 comment: