aku dh kembali 1: Merdeka!!~

asalamualaikum wbt~~

setelah lama blog aku ni berhabuk, bersawang + berkulat..AKHIRNYA

aku telah berjaya mengePOST fakta2 yg ketinggalan selama berbulan-bulan lamanya
(ayat apakah ini?? tibai jela)

rindunya aku kat blog
bkn xdak msa free tp xdak mud nk menaip

~jiwa kacau~ hahaha

so untuk menebus kerinduan aku TERhadap blog nih..

aku nk post segala cita yg jd 2 bln lps. hahaha

yeahh!! (smgt xtntu hala)

....................................

stat dr bln 8 rite after merdeka..

aku jmpk ANIP yg d sayangi
maleh nk cita pnjg cz dh lma

ni gmba2 kat sna>>>


sblm berlepas ke putrajaya

kononnya kumpul kul 8 pg, hampeh..

kul 9 bru jln..


da smpai kat putrajaya..

kul 6.30 ptg (siot pnya lma dlm bas)

smpai2 je nk dftr diorg suh p brator amik mknan tuk bkk posa..

(aku posa tau)

saringan H1N1 pon xsmpat wat, nek apartment anta brg then turun blk


we r the pom pom girl~~

dtg kl jauh2 dr perlis smata2 bnda2 nih laa

yat, aku n nadia

classmate~

ari merdeka : anip yg ku syg, niyah, bibi, anad

MERDEKA!!!MERDEKA!!!MERDEKA!!!

aku n anip~ dgn bju nsi kandar~

tgh2 jln rya: putrajaya bazar

nasi kandar versi laki


inilah barisan kami...

dr kul 6 pagi tggu nih, leteyh wei..

senator dato jins samsudin~

dato saberi chik (tol ke?)

berator tuk roti john~

ni kat bazar

smgt nk rsa gk roti yg pnjg nih



tuk merdeka ni jela..next post cita len lak..

kesimpulannya : AKU XNK P DH NEXT YEAR!!!



No comments:

Post a Comment