Cerite Best Sepanjang Zaman

akhirnya ada jgk masa nk update blog, haha
(wlopun tenet cm hape lg kn..)

bnyk dh cita best yg dh telepaih..
so post kali ni nk upload gmba2 bnda2 best yg brlaku spnjg sebulan saya menyepi jela :

KARNIVAL INOVASI PEDAGOGI
wlopon kitorg x prepare sgt pon tuk karnival ni,haha
dpt saguhati pon jadik la..kakaka

 grup membe yg sntiasa bersemangt jga booth, hahaha
dr kiri : niyah, peah, yan, yat, nadia

 tokey booth sronok, haha

 gosip~

 En Nizam, juri tym presentation
pnt sy menipu tym present, hahaha

finally, km keciwi dgn hamper yang km dpt, hahaha
rite aftr amali PJ km tgkp gmba, haha

neXt :

AMALI PJ

utk dptkn 10% markah amali PJ,
kitorg kna buat blog...

so terhasil la blog..

permainanjaring.blogspot.com

bole la klu nk tgk inovasi permainan kanak2 yang kitorg buat..

ni header blog, nadia buat :-)


 membe2 kls yg dtg tolong utk rkaman video





special thanx to membe2 yg membantu
blkg dr kiri azek, datok, aslam, hadi & yob

& x lupa kita pnya cameraman, WAN (nt aku blanja kuie koci k..)


neXt:

EVENT ROAD TO MILLIONAIRES (RTM) 

Sedeyh tol x dpt pegi
sbb Ujian Akhir Kursus (UAK)
(klu x dpt A, aku xtau laa)

so xde la gmba yg blh nk upload kat post ni

tp ada ole2 dr wakil yg pegi, haahaha

haha, aku bg xtra large utk pic ni

the one & only gmba yg ada, hahaha

thanx to Khairul Azman & Nazirul Syafiq :-) sb bwk blk OLE2 ni

(buat aku jeles gilak)

ni plak badge yg aku kempunan gila nk dpt, huhu..


neXt : 

HARI KOKO & PERASMIAN IPG SUKAN, haha

yg ni mmg xdak gmba langsung, huhu

tp event suma best2 :-)


apa lg r..??

xdak dh kot, haha..

yg paling penting skg ni

study utk final, yeahhh

(benda yg paling aku SUKA buat)

the one & ONLY 'feveret subjek'
- EDU 3103 -

itu saja~ TQ kerana membaca 


2 comments:

  1. cik donat..tu header yg tak jadik laaa..huhu...yg baru x de yg hitam2 tuuu..hehehe :)

    ReplyDelete