ARI sUKaN

seperti yg diketahui suma org

maktab = sekolah

awl mac ritu

aku telah bersukan dgn jayanya...

setelah 6 taun membenci sukan...

AKU LAH atlet YANG BERJAYA!!!!
(nada tekanan)



no bertuah ari sukan kali ke-11


gold medal (sumpah bkn aku pnya) ~ curik ustaz pnya




atlet berjaya~ (xleh blah)



abg acap = maskot yang kiut

sy juga penyambut vip..



kwn2 saya yg juga jd penyambut vip tym perasmian

main kompang..

BAK KATA ADAM : "peah la yg paling kuat ketuk kompang tu.."
(ayat laras satira)

ari sukan yg agk bes tp sekola dlu lg best...hahaha..

note : aku membenci makhluk yg pkai no B 040..

2 comments:

  1. ayat laras satira tu apa?... bersastera ngt aih ng skang..

    ReplyDelete
  2. sindiran...

    hahahaha...
    mcm novel plumbaan kedua tu, keke

    ReplyDelete