taun baru, azam baru, bf baru?? oh tidakk [sy budak baek]

yeahhh...

suda masuk 2010

pe yg ada dgn 2010???ngeh3

xde pape pon~


end of 2009 yg best


aku da tgk cita alvin & the chipmunks
best gk



tgk cita ni ngn adik aku jek..

tgh jln2 nk p ronda2

tetiba aku ternampak HAPPY HOUR..

pe yg menarik sgt smpai aku tgkp gmba ni??

jeng..jeng..jeng..

hanya yg tau je akn tau...hak3

[bukan sb diskaun keyh]


sehari pas tu aku tgk plak sherlock holmes
lg best~



jgk dgn adikku terchenta~

& sehari pas tu aku telah berlepas ke JOHOR BHRU,hahaha

tercapai gk cita2 aku nk p johor..

kenangan plg kenangan laa...(pe aku merepek ni?)

meh nk cita skit



ada sorg mkcik dkt umh aku nk pindah

jdk aku pon dgn gigihnya nk p la jgk anta blk johor

kul 9.30 pg btolk dr umah aku

malangnya stgh jam lps tu knderaan yg km nek telah berasap

myb sb abg tu bwk laju sgt kot..

didapati tgki air telah bocor

[insiden yg amat lawak telah berlaku ketika itu]


van yg km nek

sejam lps tu ada 1 keta peronda polis dtg benti

dgn slumbernya dia kata

"ni knpa ni? keta rosak ke?? bkn td van ni ke yg potong sy?? sy pon pelik la van ni nk p mana laju sgt.."

km pon jwb la km nk p johor..

dgn slumbernya lg dia kata " ooo nk p johor..sy agk klu van cmni mmg xleh smpai laa..dah lma dah van ni"

hakikatnya mmg van tu dh lma, hahaha


smpat lg posing ngn keta peronda dr kedah ni

lepas 1 jam lbey tggu

mcm ni la keadaannya..




then ada propel dtg..



diorg letak kon kat tepi jln, huhu


duk kejap keta yg gnti van km pon smpai

kurg lebey dlm kul 11.30 pg cmtu la..


ni pajero yg km nek..


operasi memunggah barang msuk pajero~



2 org pnumpang kna duk blakg mcm bnduan lak..

FAKTA : stiap kali smpai tol msti org tol tu tgk km pelik..

12.30 tgh hri smpai kat smpang pulai singgh bli air

1.30 smpai ulu bernam tuk makan2, solat n transfer brg msuk lori

bru la x smpit sgt keta km tuh, klu x mmg mcm sadin laa

2.45 ptg btolak...

4 ptg smpai dengkil nk isi myk gna kad polis
malangnya xleh

so p lak seremban
xbleh jgk

last2 km msuk melaka ka alor gajah n isi myk kat ctu
[jauh gila cri myk]

6.30 smpai muar

dr muar nk p segamat sgt la jauh ya...

55 km muar - segamat

& km nk p labis

so dr segamat nk p labis

lg 27 km..

7.50 mlm km smpai la tmpt yg d tuju..

FAKTA : punggung sy sgt la kebas sb duduk lma sgt..

mlm tu pas siap2 suma
km kua mkn rmai2..

n jln2 kat segamat

FAKTA : sy telah menyambut ambang new year d johor..
xmeriah sgt kat sna~

then km pon blk tdo~

ari yg sgt ltey..

FAKTA : sy x tdo spnjg pjlnan p jhr, hehe


pd keesokan hrinya

km bertolak blk kul 9.30 pg gk

driver nk kna blk cepat sb anak dia sakit

so sy xsmpat pon nk p jln2 kat johor..

jln blk ni xde mslh sgt cz org pon da brkurg

tp nk isi myk mmg mslh jgk

p seremban xleh isi
so km msuk ikot sg buloh
smpai la kuala kubu bharu bru la bleh isi myk

credit to petronas yg berjaya mmbulehkn km isi myk~

smpai la bukit gntang rehat sejam

then smbung jln smpai penang kul 6.30 ptg, hehe

FAKTA : detail je pjlnan aku dr penang - johor - penang membuktikan kesahihan fakta aku yg ats tu~ [aku xtdo]

--------2010----------

azam taun baru???

hah, sy tidak ada azam lg taun ni

[azzam dlm idola kecil 2 ada, haha]

tp niat tu dh ada, hahaha

nt azam tym besday jela senang, skali je gabung suma azam

~

1 comment: